سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی بارسلونا و اتلتیکومادرید در لالیگا | جدال جذاب همسایه‌ها

  • کد خبر: ۱۹۸۰۰۶
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
تاریخ و ساعت بازی بارسلونا و اتلتیکومادرید در لالیگا | جدال جذاب همسایه‌ها
تیم‌های فوتبال بارسلونا و اتلتیکومادرید در هفته پانزدهم فوتبال اسپانیا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال بارسلونا و اتلتیکومادرید از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (یکشنبه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۲) مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. دوتیم ۳۱ امتیازی جدول لالیگا در حالی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند که رئال مادرید به‌عنوان رقیب اصلی‌شان فعلاً صدرنشین جدول است.

خوزه ماریا سانچز مارتینز، داور ۴۰ ساله، قضاوت این دیدار را برعهده خواهد داشت. همان داوری که چندشب پیش دیدار گالاتاسرای و منچستریونایتد را سوت زد. مونوئرا مارتینز نیز داور VAR خواهد بود. جالب اینکه بازی فصل گذشته بارسا-اتلتیکو در نوکمپ را نیز مارتینز قضاوت کرد و میزبان ۱-۰ برنده شد. همچنین با داوری مارتینز، بارسا دو بار در ال‌کلاسیکو برابر رئال به میدان رفته و هیچ‌کدام را نبرده است.

ژاوی و سیمئونه تا به حال سه بار در قامت مربی برابر هم قرار گرفته‌اند که هر سه مسابقه را ژاوی برده است و همین آمار از لحاظ روانی مادریدی‌ها را تحت فشار قرار خواهد داد.

دو تیم برای این مسابقه لیست بلندبالایی از غایبان سرشناس را دارند. ترشتگن، روبرتو و گاوی امشب برای آبی و اناری‌ها به میدان نخواهند رفت و جزو غایبان لیست ژاوی خواهند بود و در سوی مقابل هم ویتولو، رینیلدو، توماس لمار و ممفیس دیپای در این مسابقه بازی نخواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->